reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Erika Löbbová

Erika Löbbová

Bloger 
  • Počet článkov:  40
  •  | 
  • Páči sa:  0x

...také celkom obyčajné žieňa s túžbou milovať a byť milovaná. Zoznam autorových rubrík:  moj pohlad na vecCesta do hlubin...DetiNiekto nad namiZo životaSúkromnéNezaradené

reklama

Deti

Keď Boh má svoj plán

Erika Löbbová

Keď Boh má svoj plán

Cestovala som vlakom. Kdesi pár staníc po mne nastúpila jedna zaujímavá žena...

  • 10. júl 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 417x
  • 14
Dieťa verzus dospelý

Erika Löbbová

Dieťa verzus dospelý

Ako tak čítam reakcie na môj predchádzajúci príspevok, nedá mi takýmto spôsobom (ďalším príspevkom) na Vaše podnety nereagovať...

  • 11. mar 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 511x
  • 0
Keď má dieťa dojem, že dospelý je "boh"

Erika Löbbová

Keď má dieťa dojem, že dospelý je "boh"

Dnes som v kostole stála tesne za lavicami. Nevidela som, že za mnou stojí asi 9 ročný chlapec. Keď som sa chcela pohnúť z miesta a ísť viac dopredu (nemám rada, keď som zašitá kdesi vzadu), stúpila som mu na nohu. A jeho reakcia ma prekvapila...

  • 9. mar 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 288x
  • 7
Ako ma zbalil jeden fešák

Erika Löbbová

Ako ma zbalil jeden fešák

Občas sa to možno stane aj niekomu z vás, že kdesi idete a niekoho stretnete. Niekoho milého, pekného a zaujímavého. Nuža v jednu sobotu sa to v istom obchodnom dome stalo aj mne...

  • 8. mar 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 004x
  • 7
reklama
SkryťZatvoriť reklamu