reklama

Bridget Jonesová alebo nanič mama trochu inak

Hlboká noc. Manžel sa už x-tý krát otáča ani neviem na ktorý bok a deti už slastne snívajú svoje predvianočné sny, ktoré občas i počas spánku vyjadrujú rôznou stupnicou decibelov z detskej izby. To ticho lieči....

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

...lieči chvíľami, ako je táto. Písačky, ktoré by mali byť už konečne hotové, ale zo mňa to akosi nechce ísť. Únava robí svoje. Malá pauza nad Bridget Jonesovou... Moja obľúbená. Kedysi som sa aj ja cítila rovnako ako ona: pri sebe, dni plné smoly, každý nado mnou len mávol rukou, nakoľko nikdy som v rebríčku obľúbených a nádherných naobsadzovala prvé priečky. Chvíľami mi to aj vadilo. Ale časom prišiel niekto, pre koho som bola to, čo Bridget pre Marka Darcyho. (môj Mark Darcy práve vykrikuje zo sna :-) ) A keď sa obajvili veľdiela, ktoré majú na svedomí naše gény a šikovnosť :-) z Bridget sa stal niekto, kto sa naučil vidieť svet inak. Možno na prvý pohľad nanič mama. Ráno začínajúc ešte v momente, keď si manžel i deti kradnú posledné zákutia rozprávok, o ktorých snívajú....moment, keď otvoria oči a rádiostanica "deti" pokračue vo vysielaní tam, kde tesne pred ocitnutím sa v ríši snov prestala....tie veľké a úžasné myšlienky nazbierané vekom (6 rokov a 4 roky)....tá žiara v očkách, ktorá hltá všetko, čo je schopná stráviť...tie malé rúčky, čo sa dotýkajú života a dokážu objímať tak nežne, ako sú schopné len detské rúčky...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Je zvláštne pozorovať život, ktorý vyšiel z vlastných útrob....ako výsledok niečoho, čo človek nikdy ani len nepredpokladal. 

Erika Löbbová

Erika Löbbová

Bloger 
  • Počet článkov:  40
  •  | 
  • Páči sa:  0x

...také celkom obyčajné žieňa s túžbou milovať a byť milovaná. Zoznam autorových rubrík:  moj pohlad na vecCesta do hlubin...DetiNiekto nad namiZo životaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu