reklama

Prezident

Všade po meste sú rozvešané veľké pútače, ktoré sa snažia informovať, ale tak trochu aj ovplyvniť človeka v rozhodovaní, koho voliť za prezidenta.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Už pár dní rozmýšľam, či vôbec ísť voliť. Akosi ma to nejak neťahá splniť si svoju občiansku povinnosť. Politika mi nikdy nebola sympatická. Ešte tak pozrieť občas správy, aby bol človek v obraze, ale voľby, parlamentné zasadania a podobné veci ma nejak zvlášť nikdy nepriťahovali.

Neviem, či nakoniec pôjdem voliť alebo nie. Ale aj tak mi to nedalo a snažila som sa dostať k informáciám o jednotlivých kandidátoch. Našla som zaujímavé veci. Čo-to som už aj vedela, ale predsa...čím viac človek vie, tým ľahšie sa rozhoduje (môj názor). Je ťažké sa rozhodnúť, ak človek poriadne nič nevie o nich. Ale aj tak som sa nedozvedela všetko to, čo som chcela a potrebovala. Všimla som si však jedno...a to ma úputalo. Každý z nich sa snaží niečo to "svoje" prezentovať až príliš. Jednému údajne záleží na rodine a spoločnosti, druhému učarovali dôchodci a štát, tretí sa snaží o rovnaké práva pre všetkých, štvrtý hrá na city niečím iným, atď. Len som sa v duchu pýtala sama seba, čo z toho naozaj aj zrealizujú, ak sa náhodou ocitnú na poste, o ktorý tak bojujú. Často človek nasľubuje hory-doly, len aby toho druhého "namotal". A keď príde na lámanie chleba, akosi nie je čas, nie sú peniaze, alebo iné je dôležitejšie. Zrazu akoby sa na sľuby zabudlo a tí, čo sa nádejali v lepšiu budnúcnosť, sú sklamaní, znechutení, ba odradí ich to od akejkoľvek účasti na živote tejto sféry národa. A tak sa niet čo čudovať, že mnohí možno ani nepôjdú rozhodnúť o našom zajtrajšku. Niet sa čo čudovať, že mnohí sú znechutení. Ja sa im teda tiež vôbec nečudujem. Ja síce svojho naj mám. Ale čo bude ďalej....to sa nechám prekvapiť.

Erika Löbbová

Erika Löbbová

Bloger 
  • Počet článkov:  40
  •  | 
  • Páči sa:  0x

...také celkom obyčajné žieňa s túžbou milovať a byť milovaná. Zoznam autorových rubrík:  moj pohlad na vecCesta do hlubin...DetiNiekto nad namiZo životaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu