reklama

Dovolenka snov (???)

Bolo ráno. Ešte dosť skoro, keď som dorazila vlakom do cieľa. O odvoz som mala postarané, pretože som niesla veľkú cestovnú tašku vecí pre deti... a ešte svoj kufor, v ktorom som mala svojich pár slivák.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Prišli sme s Tiborom okolo pol siedmej. V kuchyni sedela 11-ročnáVeronika a 6-ročný Šebko a ako každé ráno pred odchodom do školyraňajkovali. Úsmev od ucha k uchu, keď ma zbadali, pošteklil mojesrdiečko a ja som vedela, že spolu strávime nádherných pár dní.

O malú chvíľu sa z obývačky ozvalo: "Teta???" To malá 3-ročná Kajka ešte napoly driemala.

"Vieš," komentovala Marika (ich mamka): "ona straší už od piatej ráno a neustále sa pýta, kedy už konečne prídeš."

Usmiala som sa a spomenula si na prvých pár dní, ktoré sme pred nejakýmčasom všetci spolu strávili. Vystrájali sme, bláznili sa, smiali.Odvtedy sú to také moje malé/veľké lásky.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

A tak som sa pobrala do obývačky. Kaja skutočne eštenapoly driemala a napoly bola hore. Ale keď som si k nej sadla, stislami ruku a pritúlila sa ku mne. Nepoznám krajší pocit, ako keď vásobjímajú detské rúčky.

A v tom sa otvorili dvere na detskej izbe. Spoza nichvykúkala malá 2-ročná Lucka. Jej dvojča - Tadeáš - ešte poctivo spal.Lucka v momente, ako ma zbadala, rozbehla sa ku mne a zavesila sa mi nakrk. Zavalená detskými bozkami a objatiami som si uvedomila, že tátodovolenka je lepšia ako dva týždne niekde napr. na Kanárskychostrovoch.

...a čo malý Tadeáš? Keďže je Luckine dvojča, skoro do detailov saopakovalo to, čo pri nej. A ja si vychutnávam nádherné dni medzi deťmia skutočne sa utvrdzujem v tom, že je možno dobré, že mi v lete žiadnadovolenka nevyšla a prišla až teraz.

Erika Löbbová

Erika Löbbová

Bloger 
  • Počet článkov:  40
  •  | 
  • Páči sa:  0x

...také celkom obyčajné žieňa s túžbou milovať a byť milovaná. Zoznam autorových rubrík:  moj pohlad na vecCesta do hlubin...DetiNiekto nad namiZo životaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu