reklama

Sen??? ...nie, skutočnosť :-D

Po strašne dlhom čase som si pozerala svoj blog. Viacerí mi vraveli, že som už dávno nič nenapísala a že im to už aj chýba. Priznám sa, aj mne to chýbalo. Ale nebolo poriadne kde pripojiť sa k netu a okrem toho môj život bol o inom ako o vysedávaní pri nete. Môj život začal byť ako prechádzkou snom. Ale ja viem, že je to skutočnosť...a som šťastná...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Všetko to začalo v momente, kedy ma niekto strašne moc sklamal. Bolelo to a ja som si myslela, že z toho sa už nikdy nepozbieram. Pár dní na to vstúpil do môjho života človek, o ktorom som dúfala, že by to konečne mohlo byť ono. Bolo zvláštne sledovať, ako sme si k sebe hľadali cestu. Najprv len maily, odkazy, sms-ky. ...prvé stretnutie. Zhodou okolností práve na jeho meniny. Ešte dnes vidím, ako sedel oproti v tej kaviarni a ja som v jeho očiach videla to, čo túži vidieť každá žena...vedela som, že je to ten pravý. Vedela som, že aj keď bol plachý a nesmelý, jeho srdce skrýva obrovské množstvo nedarovanej lásky, ktorá chcela a túžila byť milovaná. Vnímala som medzi nami niečo tak krehké. Ale zároveň tak jemné a nežné. ...od prvého momentu.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Stretávali sme sa. Pri našich prechádzkach sme prechodili celé mesto. Vždy sme hľadali miesta, kde nechýbal pokoj, ticho. Chodili sme do prírody, strávili hodiny na Slavíne v dlhých rozovoroch, v parkoch na lavičkách v objatí a pohľadom sme si hovorili to, čo sme nedokázali vysloviť. Chodili sme kade-tade ruka v ruke a vždy, keď jeden z nás chytil ruku toho druhého do svojej, bolo to akoby svoje srdce vsunul do dlane toho druhého. Bolo to silné a my sme chápali, že už sa nerozídeme. Už sme začínali tušiť, že je to na celý život.

...dnes sme krátko pred svadbou. A sme šťastní. Dnes chápem, že bolesť, ktorou sme si museli obaja prejsť, nás urobila silných a zrelých na to, aby sme spoločne vytvorili svoj raj.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

...verím, že aj on je šťastný. Ja som :-D...

PS: Ľúbim Ťa, Branko...moc Ťa ľúbim.

Erika Löbbová

Erika Löbbová

Bloger 
  • Počet článkov:  40
  •  | 
  • Páči sa:  0x

...také celkom obyčajné žieňa s túžbou milovať a byť milovaná. Zoznam autorových rubrík:  moj pohlad na vecCesta do hlubin...DetiNiekto nad namiZo životaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu